Sevida v2.5 premium responsive blogger template

Sevida blogger teması, tüm teknolojik cihazlarla tam uyumlu çalışan özel bir temadır. Ziyaretçi kitleyi daha fazla tutmak ve reklam gelirlerin artmasını sağlayan en önemli faktörler, responsive tasarımlardır.
Sevida v2.4.2 premium responsive blogger tema
En iyi responsive blogger temalar arasında gösterilen, Sevida A premium responsive blogger teması seo açısından ayrıca önem arzeden gelişmiş bir temadır.

Sevida v2.5 A premium responsive magazin blogger tema özellikleri:
  • Geçerli sürüm v2.5
  • Ful admin panel.
  • Tüm cihazlarla uyumlu responsive tasarım.
  • Full seo optimize.
  • 3 stil yorum kutusu blogger, facebook, disqus.
  • Ajax Page Navigation.
  • Destek Mega Menü (Yeni)
  • Kısa kodlar (Yeni)
  • 5 Stil üst Özellikleri (Yeni)
  • Duyarlı Adsense reklam yerleşim (Yeni)
  • 10+ Etiketler Tarza Göre (Yeni)
  • Özel hata 404 sayfa.
  • Ve daha bir çok özellikler...
Demo Download
Not: Thameforest iki lisansa izin vermeyeceğinden lisanssız şablon kullanmamaya dikkat edin.

Sevida v2.5 premium responsive blogger template download, sevida blogger teması

Etiketler:

Yorum Gönder

  1. pls, send sevida full version 2.4.2 for maquinaw@hotmail.com tks

    YanıtlaSil
  2. Hi Abrar,
    i want to buy Sevida Template but author don't respond on my questions!
    I'll use sevida for an Arabic blog (language is from right to left), the author say that it's supported but some arabic members say that it has some problems
    I want to try the template before i buy it, can you send me the xml files, if it works i'll buy the temlpate using your referral link from Themeforest
    Best regards

    YanıtlaSil
  3. hello, I hope you are doing well ,
    please send me Documentations to sevida 2.4.2 blogger template for Install the template thank you again

    YanıtlaSil
  4. ThemeForest not allow two licenses.

    YanıtlaSil
  5. Erkan abi tekıldığın bir yer olursa sor demiştin. Temayı satın aldım düzenledim türkçeye çevirdim herşeyi tamamladım sadece bir tek mega menü nasıl yapılıyor onu çözemedim saatlerce uğraştım ama bulamadım. Yardımcı olur musun lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki yardım ederim, benim bloğu örnek olarak veriyorum sen kendi etiket adıyla değiştir
      Düzenle → Yeni Site Adı android[Android haberleri]
      Yeni Site URL’si yazan yere etiket lingini ekle kaydet.

      Şimdi tekrar Yeni Site Adı olan yere -grip/Android haberleri Yeni Site URL’si yazan yere etiket lingini ekle kaydet.

      Sil
  6. I'm selling the template + documentation for $ 5 US dollars ...

    YanıtlaSil
  7. Sirr pls help, i have this template but my comments box is not showing, pls help if you can

    YanıtlaSil
  8. sir pls send me the documentation for sevida version 2.5

    YanıtlaSil
  9. sir pls reply urgently

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Go to Template > Edit HTML, search and find This code :
      [hidden],template, .blogpost-setting {
      display: none;
      }

      Sil
  10. Send me sevida 2.5 at ravaarena@gmail.com

    YanıtlaSil

[blogger][disqus]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *