Youtube giremiyorum sorunu ve kesin çözümü

Durduk yere Youtube video paylaşım sitesine giremeyenler, ülke erişim yasağı nedenleri ile youtube'a giremeyenler, youtube giremiyorum 2016, türlü nedenlerle youtube'a giremeyenler için kesin çözüm.
Youtube giremiyorum sorunu ve kesin çözümü
Daha önce youtube sitesine giriş yapmak için yüklediğiniz program veya dns adresleri vs bunları bilgisayarınızdan kaldırın atın, artık hiç bir yönteme ihtiyaç duyulmayacak.

Netbilen haber tarafından upload edilen "netbilen no yasak" programı ile youtube sitesine sorunsuz bir şekilde giriş yapılabilmektedir.

Ayrıca youtube video paylaşım sitesine programsız girmek istiyorsanız, Google Chrome eklentisi Zenmate kurmanız gerekmektedir.

Uyarı! Yotube giriş yöntemi adı altında paylaşılan çeşitli yöntemlerden uzak durmanız önerilir. Özellikle dns adresi değişimi ve host dosyaları hakkında yazılan yöntemleri uygulamayınız. Dns adresi değişerek youtube sitesine girmek artık mümkün değildir.

Youtube giriş programı netbilen no yasak indir:

Yotube giriş programı rar içerisindedir, programı indirip rar'dan çıkartıp kurunuz.
Program boyutu: 266 KB  netbilen no yasak indir

Artık youtube giriş sorunu netbilen no yasak programı sayesinde kesin olarak çözüme kavuşacaktır.

Youtube giremiyorum sorunu ve kesin çözümü, Youtube giriş yöntemi. Youtube giremiyorum 2016

Etiketler:

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *