Çocuğu Olmayanlar için Okunacak Dualar ve Ayetler

Çocuğu olmayanların çocuk sahibi olmaları için en etkili ve tesirli dualar hangileridir. Bebek sahibi olmak için hangi ayetler okunur? Denenmiş hamile kalma bebek duası.


bebek sahibi olma duası

Çocuk olması hamile kalmak için yapılacaklar:

Kalben inanarak samimi duygularla güzel bir abdest aldıktan sonra, hayırlısını Allah (c.c)'dan isteyerek aşağıdaki ALLAH (c.c) isimleri ile birlikte Ayetler okunacak.

Çocuk olması için okunacak Ayet-i Kerime:

Meryem suresinin ilk beş Ayet-i kerimesi bin bir tane pirinç'e okunur, karı kocaya yedirilirse Biiznillah Çocukları olur. Kişinin kendi okuması makbul dur, bilmiyorsa bir başkası da okuyabilir.

Meryem Suresi ilk 5. Ayeti Arapça:

Meryem suresi besinci ayeti arapca

Meryem Suresi 5. Ayeti Meali:

Kâf, Hâ, Yâ, Ayn, Sâd. Bu, Rabbinin, kulu Zekeriyya'ya olan rahmetini anmadır. Bir zamanlar o, Rabbine gizlice (içinden) yalvarmıştı. Şöyle demişti:

"Ey Rabbim! Şüphesiz (artık öyle bir durumdayım ki) benim kemiğim zayıflayıp gevşedi ve başım(ın saçı) bembeyaz alev gibi tutuştu. Sana dua etmekle de ey Rabbim, hiçbir zaman bedbaht olmadım."

"Gerçekten ben, arkamdan yerime geçecek varislerden endişedeyim. Karım da kısır bulunuyor. Onun için katından bana bir çocuk ihsan et."

Yedi ayrı kişi bir elmaya İbrahim Suresinin 34. Ayetinden 42. Ayet dahil olmak üzere okuyup üfler. Yarısını Kadın yarısını Erkek çekirdekleri ile birlikte yer. Günlük 818 kere istiğfara devam edilir. İstiğfar etmek "Estağfirullah" demektir.

İbrahim suresi 34. Ayet-i kerimeden 42. Ayet-i kerimeye kadar, Arapça:

İbrahim suresi 34. 42. Ayeti Arapça

İbrahim suresi 34. Ayet-i kerimeden 42. Ayet-i kerimin meali:
34 - O, Kendisinden isteyebileceğiniz her şeyi size verdi. Allah'ın nimetini saymak isterseniz sayamazsınız! Doğrusu insan çok zalim, çok nankördür.

35 - Hatırla ki; Bir zaman İbrahim şöyle demişti: "Rabbim! Bu şehri güvenli kıl! Beni ve oğullarımı putlara tapmaktan uzak tut!

36 - "Rabbim! Çünkü onlar (putlar) insanlardan birçoğunun sapmasına sebep oldular. Şimdi kim bana uyarsa, o bendendir; kim bana karşı gelirse, artık sen gerçekten çok bağışlayan ve çok merhamet edensin."

37 - "Rabbimiz! Ben çocuklarımdan bir kısmını namazı dosdoğru kılmaları için, senin Beyt-i Haram'ının yanında, ekinsiz bir vadiye yerleştirdim. Artık sen de insanlardan bir kısmını onlara meylettir. Ve onları bazı meyvelerle rızıklandır ki şükretsinler."

38 - "Ey Rabbimiz! Sen bizim gizlediğimizi de açığa vurduğumuzu da şüphesiz bilirsin. Çünkü yerde ve gökte, hiçbir şey Allah'tan gizli kalmaz''

39 - "İhtiyarlık halimde bana İsmail'i ve İshak'ı lutfeden Allah'a hamd olsun. Şüphesiz ki Rabbim duamı çok iyi işitir"

40 - Ey Rabbim! Beni ve soyumdan gelecekleri namazını dosdoğru kılanlardan eyle! Ey Rabbimiz! duamı kabul et!

41- "Ey Rabbimiz! Herkesin hesaba çekileceği günde beni, ana-babamı ve müminleri bağışla!"

42 - "Ey Peygamber! Sakın zalimlerin yaptıklarından Allah'ın gâfil olduğunu sanma! Ancak Allah, onların cezalarını, gözlerin dışa fırlayacağı güne erteler."

Erkek ve Kadın Cuma gecesi Embiya Suresini 89. Ayet-i Kerimesini 4444 kere okursa biznillah çocuğu olur.

Enbiya suresi 89. Ayet Arapça:

Enbiya suresi 89. Ayet Arapça

Resimi büyütmek için üzerine tıklayın.

Enbiya Suresi 89. Ayet-i Kerimesi meali:
89 - Zekeriya da hani Rabbine: "Rabbim! Beni tek başıma bırakma, sen varislerin en hayırlısısın" diye nida etmişti.

ALLAH'ın 99 isminden "Ya Vacid" Her gün 14 kere okunduğunda ALLAH'ın izni ile çocuk olur.

Ya Vacid Anlamı:
Hiçbir şeye ihtiyacı olmayan; istediğini, istediği vakit bulan. Kendisi için lüzumlu olan şeylerin hiç birinden mahrum olmayan.

Her gün Ya Halik ismi şerifini okumaya devam edilirse Biznillah çoğu olur.

Ya Halik'in anlamı:
"Her şeyi yoktan var eden,yaratan. Her şeyin varlığını ve yaşadığı sürece geçireceği halleri,olayları önceden tespit edip ona göre ortaya çıkaran, meydana getiren" demektir.

Ayrıca bakınız: Tamamı hadislerle cimanın edepleri

İsteyen hepsini okur, dileyen aralarından birini okur, Allah'ın izni ile çocuğu, evladı olur inşallah...

Yorum Gönder for "Çocuğu Olmayanlar için Okunacak Dualar ve Ayetler "