Android telefondan quick swipe silme ve kaldırma

Android mobil telefonlarda genelde lisanssız uygulamalar ve mustehcen içerikli internet sitelerinde gezinme esnasında telefonlara yüklenen quick swipe adlı virüs, kullanıcıların belası olmuş durumunda.

Android telefondan quick swipe silme
Quick swipe silmek ve tamamen kaldırmak için Clean Master ve benzeri uygulamaları kullanmayınız. Daha önceki yazımızda Clean Master'ın zararlarını makalemizde yazdık. Bu yazımızda quick swipe virüsünü programsız telefondan nasıl silineceğini anlatacağız.

Android telefonlardan quick swipe nasıl silinir?

Android telefonlardan quick swipe silmek için, AyarlarGenelUygulama yöneticisiYüklenencom.android.google buna benzer bir uygulama göreceksiniz, üzerine tıklayın kaldır dediğinizde quick swipe telefonunuzdan kaldırılacaktır.

Android telefonlara kolay kolay virüs bulaşmaz ancak özellikle lisanssız uygula programları ve mustehcen içerikli sitelere girilmesi durumunda bulaşmaktadır. Bu tür uygulamalardan ve mustehcen sitelerden uzak durmaya dikkat edin.

Ayrıca bakınız: Programsız Android telefonlarda gereksiz dosya temizleme ve hızlandırma

11 yorum for "Android telefondan quick swipe silme ve kaldırma"

  1. Gercekten sagolun nasil silecegim diye korkuyordum

    YanıtlaSil
  2. Dediğiniz ayar beni. Telefonunda yok. Htc d820

    YanıtlaSil
  3. Bende com.android.google diye birsey yok ama kurtulamadim sundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulama yönetici bölümüne bakınız, şüphelendiğiniz uygulamayı kaldırın.

      Sil
  4. Allah razı olsun nasıl indirdiğimi anlamadım bş türlüde kurtulamıyodum sonunda sildim

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok yardımcı oldu sağolun :)

    YanıtlaSil