Facebook neden açılmıyor? Facebooka giremiyorum sorunu ve kesin çözümü

Facebook neden açılmıyor? Facebook Neden yavaş ? Facebook giriş sayfası aç, Facebooka neden girilmiyor? Facebooka girmenin yolu nedir? Facebooka giremiyorum sorunu ve kesin çözümü.

Facebook Neden yavaşlar?

Facebook yavaşlama sorunu, Türkiye'den aşırı giriş yoğunluğundan kaynaklanıyor. Facebook sunucularında yaşanan aşırı yoğunluk haliyle facebook girişinde yavaşlamalara neden olur. Facebook erişim yasağından dolayı yavaşlama olmaz.

Ayrıca bakınız:
Android Mobil Telefon için: Android mobil telefondan facebook' hızlı giriş
Bilgisayardan Youtube giriş için: Youtube giremiyorum sorunu ve çözümü


Bazı internet siteleri ve gazete haber siteleri facebook'un erişim yasağı nedeniyle yavaşladığını haber yapmaktalar. Erişim yasağı getirilen bir site yavaşlamaz direk girişi engellenir.

Yavaş Facabooka Nasıl Hızlı Giriş Yapılır?
Yukarıda belirttiğimiz gibi Türkiye üzerinden aşırı yoğunluk nedeniyle yavaşlayan facebook'a VPN uygulaması Zenmate ile başka ülkeden bağlanacağız.

Bunun için Google Chrome Zenmate ve Mozilla Firefox Zenmate eklentisi ile hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız tarayıcınıza kurun. Artık Facebooka giriş yapabilirsiniz.
Facebook neden açılmıyor

Facebook'a giremiyorum sorunu ve kesin çözümü bu şekildedir. Harici DNS ve VPN programlarını bilgisayarınıza indirmeyiniz.

Facebook neden açılmıyor? Facebook Neden yavaş - Facebook'a giremiyorum sorunu ve çözümü

Etiketler: ,

Yorum Gönder

[blogger][disqus]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *