Hediyeci Mobi Nedir? Hediyeci Mobi Güvenilir Mi?

Bu gün telefonuma "4 GB hediye internet paketi için tıkla" diye bir mesaj linki geldi bende tıkladım Hediyeci. mobi diye bir siteye yönlendirildim. Hediyeci Mobi Nedir? Hediyeci Mobi Turkcell'in midir? Hediyeci mobi güvenilir mi?

Hediyeci Mobi Güvenilir mi
Sorunuza cevap vermeden önce şu gerçeği herkesin bilmesinde yarar var. Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom Avea bu üç operatör vatandaşın cebinden daha fazla nasıl para alırım derdine girip türlü türlü oyunlarla müşterilerine haksız yere ağır faturalar yüklemektedirler.

Hediyeci Mobi Nedir?
Hediyeci Mobi, Turkcell, Vodafone ve Türk Telekom Avea ile ilgisi alakası olmayan tamamen vatandaşı dolandırma amaçlı kurulmuş bir web sitesidir. Hediyeci. mobi üzerinden gelen sms (mesajlara) kesinlikle cevap vermeyiniz!

Hediyeci Mobi dolandırıcılığı aynen şu şekil işliyor; "4 GB hediye internet paketi için tıkla" tıkladıktan sonra Hediyeci mobi sitesine yönlendirilip telefon numarası ve onay isteniyor. Onay kodunu onaylandıktan sonra faturanıza 56 TL ek bir ücret yansıyor.

Artık iş işten geçmiş oluyor ve müşteri hizmetlerini aradığınızda hiç bir hak talep edemiyorsunuz ve ücreti ödemek zorunda kalıyorsunuz. Bu duruma düşen vatandaşlarımızın ilk yapacağı şey, bağlı bulundukları Hakem Heyeti, Savcılık ve polis merkezleri dir.

Daha fazla kişinin mağdur olmaması için bu haberi yayalım.


Hediyeci mobi nedir, Hediyeci mobi Turkcell'e mi ait, Hediyeci mobi gerçek mi, Hediyeci mobi güvenilir mi

Etiketler:

Yorum Gönder

  1. Banada aynı mesaj geldi tıkladım kolay bir soru sordu cevapladım sonra tel No istedi o zaman anladım bir bit eniği var sekmeyi kapadım hemen kesinlikle sahte bunlar inanmayan

    YanıtlaSil
  2. Evet banada ayni mesaj geldi 4gb hediye die bende tikladim ama onay kodunu gorunce kapadim insALLAH yuklu fatura gelmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onaylamadıysanız faturaya yansımaz.

      Sil
  3. 4 GB hediye internet paketi icin tikla --> http://hediyeci.mobi/r/2/5RYsNQ_783

    Sms Iptal > http://brsg.co

    Sms iptalinde bile link var.Sahtekarlar

    YanıtlaSil

[blogger][disqus]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *