Kötü huylu bir kimsenin iyi huylu ahlaklı olması için dua

Bu dua, Kötü huylu kocaya, kötü huylu kadına, kötü huylu çocuğa, kötü huylu akraba, babaya, anneye ve dosta okunursa kötü huylarından vazgeçer iyi huylu ahlaklı olur.

Hangi dua olursa olsun duanın kabulü için 5 vakit Namaz kılmak şarttır. Bir diğer önemli husus, duayı okurken mutlak kabul olacak şekilde inançla ve teslimiyetle okunması gerekiyor.

kötü huylular için dua

Kötü huylu bir kimseye okunacak dua:

Kötü huylu bir kimsenin içine giydiği çamaşıra 3 Cuma ikindi namazından sonra 1073 defa; "İhdinâs sırâdal mustâkim" okunursa kötü huylarından vazgeçer.

Anlamı:

"Bizi dosdoğru yola ilet"

Buna araklıksız 21 gün devam edilirse çamaşıra okumaya gerek kalmaz.

Bu dua kumar oynayan, içki içen, kötü hayatı olan kocalara ve kötü her türlü alışkanlığı olan ahlakı kötü kimselere faziletine inanarak okunur.

2 yorum for "Kötü huylu bir kimsenin iyi huylu ahlaklı olması için dua "

  1. Bizim gelin huyu çok kötü evine gideriz hiç ne hoşgeldin sıfatını yıkar yanımızda bile oturmaz erkek kardeşimin burnundan döküyor kendi ailesi geldimi çok ıyi ama bilmiyorki hakkımız ona geçiyor ben haram ediyorum allah aşkına buna bir esma varsa okunması gereken bana yardımcı olun allah için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok üzüldüm ben ebs girumcem var kendimi kurban ederim aileme vermem o şehrin onalra verir tamtersi onaor kotudur

      Sil